Szukaj

Narzędzia

Następna strona

Licznik zdalnego odczytu – jak działa

Poprzednia strona

Oszczędzaj ciepło i dbaj o środowisko

Jak postępować w przypadku awarii

Jak postępować gdy nagle zabraknie energii elektrycznej? Co zrobić? Gdzie zadzwonić? O czym w takiej sytuacji pamiętać?

Zanim wezwiesz pogotowie energetyczne, powinieneś wykonać niezbędne czynności:

● sprawdź bezpieczniki w instalacji w mieszkaniu,
● sprawdź bezpieczniki w tablicy licznikowo-bezpiecznikowej (złączu),
● zapytaj sąsiadów, czy oni także nie mają energii elektrycznej,

Jeśli sprawdziłeś bezpieczniki (są sprawne), Twoi sąsiedzi również nie mają energii

Dzwoń do Pogotowia Energetycznego – telefon 991

Ponadto dzwoń zawsze gdy:

● zauważysz uszkodzenie linii energetycznej,
● zauważysz otwarte drzwi lub uszkodzone zamknięcie do urządzeń energetycznych,
● jesteś świadkiem kradzieży urządzeń energetycznych lub gdy widzisz, jak osoby postronne próbują manipulować przy urządzeniach energetyki.

Zgłoszenie o braku dostaw energii może zostać przyjęte, a pogotowie energetyczne może interweniować w sytuacji, gdy uszkodzeniu ulegnie sieć lub urządzenie będące własnością lub posiadające plomby PGE . Wszystkie rozmowy/zgłoszenia z numerem 991 są rejestrowane (nagrywane).

Dokonując zgłoszenia należy koniecznie podać:

  • na czym polega problem,
  • dokładny adres miejsca wystąpienia awarii,
  • imię i nazwisko, numer telefonu do kontaktu

Więcej informacji znajdziesz na stronie
https://pge.pl/strefa-klienta/gdy-zgasnie-swiatlo